THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 24, 2010

Penghuni Baru di rumah ku~

Helo helo helo.. I just want to share sedikit cerita ni.. Last night 22/02/2010 at 8pm+ maybe, aku pegi k'rumah Hamsterman sumwhere in Bengkurong, pasal aku kan ambil my hamster di sana.. I bought from him.. I like the hamster actually.. I bought TWO syrian hamster.. Wowww membagi gigitan bah hamster ah.. Ehehhe

Before, aku ada hamster jua, tapi banyak dah mati pasal inda lagi kan telayan pasal busy and focus for my study jua.. Then banyak jua dlu bebagi tempat my cousin. But before its not the syrian hamster, dulu aku punya yg little mice ah.. Macam micky mouse atu ehhehee..

ani sampai tah hajat ku membali dari sii hamsterman ah.. Anyway thanks ah, pandai jua memilih warna nya atu.. Tapi yg penting cute lah that hamster.. Membagi puas hati jua inda menyasal, chubby lagi..

Sampai2 ku di rumah, lapas dari rumah sii hamsterman.... Tarus ku keluarkan both hamster dari cage ku.. But they still didnt have their own name.. Ehm i dont know what name should be given to them.. Upin & ipin saja kali. Ahhaha kiddin~ ehm latter will think what should i give the name k.. About the picture for my both hamster, insya allah tomorrow i'll upload. Ok..

before we have six people in the house, now we've eight people including my two hamster heehehehe :)

0 comments: