THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, May 17, 2010

Random Post~

Hey hey welcome back to me ehehhee lols..


Batah sudah ku inda update this blog.. Eehehhee been busy saja ku kebelakangan ani sal cousin inda lagi lama kan kawen bah iatah kan..

But~ but~ aku inda pernah lupa lah kan take care all my hamster.. Semuanya sehat2.. 3 of my babies syrian pun gemuk2 jua basar jua lah sudah badannya so they all stop menyusu sudah so my dad ask me to pisahkan durang with mumy and dadynya tadi ptg eehehe so okey lah nada masalah..

About my Dwarf hamster yg branak last time.. So now tinggal 4 ekor saja because of yesterday ia mkn anaknya seekor.. nowonder lah anaknya seekor tu kurus semacam sja.. Kesian lah.. But yg empat ekor atu gemuk2. But nevermind.. yg penting i still have 4 of it ehehhee :)


Soo guys.. Thats all for today.. Next time i'll upload the picture of my Syrian And Dwarf Hamster okey.. If aku ada free time.. Goodnight guys.. Mwaaahhzzz ehehehe :)

0 comments: